tolong click untuk bagi saya jutawan

Monday 26 March 2012

AKHIRNYA AKU KENCUNDANG DI LEMBAH ITU

al kisah pasal game. macam semua kawan-kawan yang mengenali saya. pasti faham dan mengerti bila sebut pasal game pasti saya akan lari jauh. bukan saja x suka malah tidak berminat dan tidak terfikir untuk menyentuh game.

x tahu kenapa. tak pasti mengapa tapi memang dah jadi naluri untuk tidak meminati game. bukan setakat saya malah satu kelurga tidak meminati game. jadi saya kiranya orang beruntung lah. boleh stdy dengan aman

tapi nak jadikan cerita. this sem aku duduk dengan semua budak yang suka main game. setiap hari setiap masa  aku cakap sorang2 je. dieowng seme main game je kije.. uwaaa....tapi  ada lah sorang kawan saya nie. faizul nama die. hari-hari dok main game jew.game yang dia main plants VS zombies. aku mula-mula x tertarik langsung. tapi die dok pakse aku pon try lah. AHHAK. TERtarik punya pasal dalam masa sari setengah aku main sampai habis game tuh

TERKEJOT LAH KAWAN AKU. saya yang x pernah main game niee. boleh berjaya sampai ke peringkat terahir dalam masa yang sangat kejab.. HUUREEYY!!! saya berjaya. tapi nasib baik berjaya. so saya dahh x kisah lah. dah boleh stdy dengan aman

nie bukti saya dah berjaya
jadi moral dia jangan pandang rendah dekat orang yang x pernah boleh main game. BUKAN X PANADAI TAPI MEMANG XNAK...

No comments:

Post a Comment