tolong click untuk bagi saya jutawan

Saturday 17 March 2012

KEKELIRUAN INI PASTI!!!!

ermmm..... orang selalu cakap saya tiada identity ...ermm... yalah kat u pakain macam tuh. kat rumah lain . dengan kawan2 pon lain...

bab kopiah. bila aku pakai kopiah gi kelas je belbagai tomahan aku dapat. beribu sindiran dilemparkan. nak tutup rambut lah. itu lah ini lahh...kenapa yex??????.. korang tidak terfikir ke time orang-orang pi masjid tuh. napa time tuh je dia pakai kopiah??? x pulak korang cakap nak cover alim..yee mby dieowg takot rambut terkena dahi time solat.. but kalu yang botak tuh????. x pulak korang tegur. ye bukan senang nak berubah. tapi mencuba tuh lagi baik dari mengutup kan.walaupun sekejab. pahala tetap pahala.. korang mampu????

tuh baru bab kopiah.. kalu bab color rambut lak.. nampak je aku color rambut..amik nak kau!! seme totehtoteh menyoal..x tanya dah ape2 sebelum tuh. islam x bagi warnakan rambut warna hitam je. nak color boleh asalkan telab air solat.. betull kan apa yang aku cakap niee.. ye mesti banyak persoalan.. ada ke warna yang telab air solat. yee jawapan nye takda!!!!..sebab tuh lah saya pakai warna yang tanggal bila kene air. so bila nak solat boleh basuh jee..so solat tetap solat..kita nie orang islam. nak bergaya boleh tapi jangan sampai agama terabai kan. ermmm..fikir-fikirkan lah

fikir-fikirkan lah ye kawan-kawan. saya bukan nak marah. bukan juga nak maki. tapi kesian. penaangan mata korang cukup berbisa. cukup tangkas mencekam dosa..mata tuh anugerah intuk kebaikan bukan untuk penambah dosa...

FIKIR-FIKIRKAN LAH.

ENGAT BUKAN SENANG NAK MEMBUAT SESUATU. JIKA ANDA TIDAK MAMPU. STOP KUTUB ORANG!!!!

No comments:

Post a Comment