tolong click untuk bagi saya jutawan

Saturday 3 March 2012

GAYA RAMBUT 2012

aku nie antara manusia yang paling suka mengayakan rambut. dan aku juga manusia yang paling x kena bila potong rambut...ermmmmmm....aini..iaitu 4.3.2012 terdetik haty aku nak potong rambut. hahhahha.....dah lama dah beimpian. dekat dah 6 bulan teringin. finally hatyniee terpujok juga untuk potong hehhehe...
LEPAS NIE DAH XDA DAH LAH ORANG NAK SURUH AKU TERBANGKAN RAMBUT AKU LALLALALALLAA



sebelum aku cita macam mana aku potong rambut aini. mehh nak cita kisah2 rambut aku yang terdahulu.....time kecik tuh mak aku wat rambut aku belah tepii. memg sikat rapat kat pale lah time tuh hahhahah.... pas tuh bile dah besar seket. aku tengok rambut new boyzzz pulak.. time tuh memg terkenal lah zaman rambut belah tengah hhahaha. aku pon ape lagy follow lah...dah lame tuh aku tukar lagy style rambut hehhehe.. lepas abes pmr je aku pon botakkan kepala.. pas pada tuh terus aku simpan rambut yang tersangat panjang smpai habis spm.... lepas tuh aku wat rambut ala-ala korea. time tuh cam gempak juga lah rase.. tapi agak susah nak jaga....tuh sebab kejab je... pas masuk u aku mula gayakan rambut2 yang style panjang. masuk je sem 2 dah strt mewarna rambut. tapi bukan warne kekal lah.. kalu kene air hilang juga.then aku pon wat rambut yang ada line.. then wat rambut nipis sebelah.. nak tru hujan lah katakan... then finally tadi aku dcided nak potong rambut . hehehh
rambut time lepas potong. bergadung ngan dany tiew.. potong senget

rambot baru bangon tido

rambut zaman kanak2


ade line woooo

warne kan rambot hehehhehe... but not color kekal

baru lepas syampu

Add caption

rambut aku yang paling panjang kot


boleh tahan lama juga lah aku fikir nak wat gaya ape lah rambut nie..then tetibe aku engat gaya "mohawk".aku serba salah gax. but dalam haty biar lah...aku p lah jumpe pakar style aku. kelvin nama dia.. dia cakap boleh je.. but aku kene potong betul2 pendek dulu lah. sebab nak buang rambut2 yang rosak....time die potong tuh rasa cam nak nangis gax lah... dah nak nitis dah air mata nie hehhehehee.. hampir 2jam 30 minit. akhirnya rambut aku siap didandan rapi oleh kelvin dari zing mega... fuhh. aku suka gaya rambut nie... cozz die agak en. meby die salah potong kot.. but aku seyezly suka sangat..:-)....so pembaca blog aku nie sangt spcial kerna hanya korang je yang tahu. kawan2 aku pon belom tahu lagy


 


nie lah kelvin my prfesional hair styling
muka takot


dah nak siap

hasil hahahha

 
x kisah lah smrt ke x. yang pasti aku dah berjaya lawan perasaan takot aku nak potong rambut hehehhee....aku dah berjaya buang takisan buruk orng tentang the reson why ........"hanya die yang tahu"..wht ever orang cakap lepas nie lantak lah. sebab aku tahu. aku adalah aku n hidop atas diry aku sendry.




No comments:

Post a Comment