tolong click untuk bagi saya jutawan

Saturday 3 March 2012

DINER TEMA RETRO

1. 3.2012 aku ade diner. tema diner aku back to retro...try korang bayangkan bile korang dapat tema macam tuh ape korang nak pakai???????.. mesty x terfikir kan kan kan.... macam tuhh ahh juga aku...ermm bfre aku cakap pasal pakaian mari aku berirama macam mana nak siapkan satu diner yang gempak tuh.. nanty korang bolehh tru. aku cite ape yang aku tau je lahh cozz aku x join dalam persiapan diner tuh hehhehe


PERSIAPAN DINER
dengr cite diner tuhh amik dalam rm10.000 juga lah.. gempak kan.... bagi menjayakan diner nie mereka guna tayangan yang menarik. dengan tanyangan  nie lah suasana retro tuh dapat mengalir dalam salur darah korang.. ermm selain dary tuh mereka gunakan kenderaan untuk hidupkan suasana retro tuh... nanty korang boleh ahh guna menda tuh juga... selepas tuh kami gunakan persempahan yang banyak. tuh ahh rahsia macam mana nak hidupkan suasana retro tuh.. korang boleh malapkan lampu. pasang lilin n pelita... ermm tuhh je lah yang aku rase aku tau. kalu nak ape-ape pendapat. inbox lah. boleh aku tanya kawan2 aku.gambar persembahan xdew sory.

meja diner retro. cantik kan

motor yang aku maksudkan tadi

amik kesempatan jab bergambar

antara hiasan lain

aku pon cuba lah duduk sekali hehheheh


AKU
sekarang bab pakaian..ok meh aku mulakan dengan pakaian aku dulu..aku pada mulanya nak pakai baju bunga2 je. tapi.... cari2 x jumpa. then dengar2 ramai orang nak pakai macam tuh so aku ubah fikiran lah... SAPA NAK NAMPAK SAMA JE KAN MASA DINE hehhehehehee... aku pon pilih lah tema mengunakan unsur gabungan dari pelbagai tema-tema. hehheheh... aku gunakan baju petak. tuh untuk ekot era zaman orang pakai baju petak. pas tuh aku suai kan dengn pakai seluar ketat. tuh tiru zaman rock-rock kapak hehhehehe.... n aku pon pakai kod. untuk ikot zaman2 p.ramli. then las sekali aku pon wat rambut style zaman moden. hahahhaha.. simple kan.
nie lah akau. simple jee

sempat lah kejab berpozing hehehhe


PAKAIAN DINER UNTUK KAUM LELAKI
ok dah habis cita pasal aku. nie aku nak cite sal kawan2 aku.aku cite untuk kaum lelaki dulu lah kan.ada kawan2 aku yang pakai rambut retro. sesuai untuk zaman agogo.. SMART beb!!!!!...ade gak yang pakai baju bunga-bunga.. then ade gak yang pakai baju petak-petak. tapi aku rase unik tengok kawan aku "fakhrol afik". die pkai baju koler besar cam zaman orang tunjuk langit tuh hhehehehhee....
baju tema bunga  kot

Add caption

topi yang menarik. korang boleh ahh tiru



bermacam- macam zaman ada kat sini boleh lah tiru nanty

hidangan yang menyelerakan hahahha

koler die betul2 retro heheh

rambut nie gempak hehehehe



PAKAIAN DINER UNTUK KAUM WANITA
untuk kaum wanita pula. mesty korang dah boleh bayangkan kan.. sebutje wanita mesty terkenal dengan melaram yang mengiurkan hehhehehe.ade kawan aku. nama die hezren hanafi.. fuhh  GEMPAK GILE KOT!!!!!.... betul2 nampak retro... mesty nak tengok pic die kan.. nanty aku letak yeeee...... then ade juga yang pakai ala-ala zaman -zaman lama tuh. pakai kain batik. cute orangnya. hehehhehe....ada yang pakai baju kurung... banyak lagy lah.. ermm .. x tahu nak gambar kan macam mana.xpe2 nanty aku letak gambar korang tengok lah yex..:-)
gaya saloma kan

nampak ayu kannnnn


Add caption

gadis melayu

yang pakai seluar kuning tuh lah hezren


bukan aku yang cakap. tapi hampir seme laki cakap hezren betul2 gempak malam nie






nie lectre aku.. cute kan


nie je kot yang aku rase dapat aku shre. kalu ade ape2 or nak tiru tema diner kami.. moh2 lah menanya yex...:-). so santapan penutup harinie aku sisipkan 2-3 keping gambar lagy..:-)






























No comments:

Post a Comment