tolong click untuk bagi saya jutawan

Saturday 18 February 2012

TIADA AIR DI JENGKA



saya cuba share dengan anda semua macam mana masalah air yang sering berlaku di jengka.....hampir setiap hary minggu masalah berulang dan terus berulang.... saya tidak tahu kenapa.. mungkin pihak berwajib tidak tahu atau tengah menjalankan pembaharuan......saya tidak mahu menyalahkan sesiapa dan hanya mencuba menyeru agar masalah ini dapat ditangani....

ye mungkin masalah ini terjadi kerna tiada siapa pernah membuat aduan.. mungkin lahh kot....ermmm...tapi aku sebagai mahasiswa...selalu menjadikan alasan masalah ini sebagai alasan untuk mals stdy. hahahhaha...

aku berfikir dan terus berfikir sampain bila kah jengka akan menghadapi masalah ini...ye aku sebagai pelapis masa depan akan mencari jalan agar anak bangsa akan datang tidak mengalami masalah ini.....

aku cuba share dengn anda semua macam mana cara-cara yang selalu dibuat oleh pelajar2 untuk mengatasi masalah ini dan menjalankan kehidupan seperti biasa... korang bolehh ahh tiru...

ye kami hepy menadah air ..:-(

saket perot ....so terpakse lah menggu air penuh dulu





No comments:

Post a Comment