tolong click untuk bagi saya jutawan

Saturday 11 February 2012

TELUK CEMPEDAK

11 february 2012,
semalm aku gi teluk cempedak (tc)... saje je gi nak lepaskan bosan2 dary dunia stdy aku....sampai tc meroyan lahh aku berjalan sorang2..... tengok je gelagak orang2 kat tc timbul lak ilham nak tulis blog...hehhehehe.. tc nie hebat sebnarnye.banyak mende kita boleh buat kat sini....lepaskan diri dary masalah,enjoy2, tenangkan diri , meting ,gthring ,shoping pon ade tauuu......

bagi sesape yang x pernah p tc or x kenal tc meh saya tunjukkan due tiga gambar untuk tontonan semuah... ceee wahh ayat macam kat tv je kan......untuk pengetahuan semua tc nie ada dua bahagian ... kite boleh pergi ke bahagian ke dua mengunakan jambatan yang disediakan
bahagian pertama



bahagian ke dua

pemandangan di bahagian ke dua

cantikkan tc



semalam aku jalan2 lah.. lalu sana lalu sini banyak pulak remaja2 melepak... lepaskan geram belajar lahh tuhh.. x salah nak enjoy2 sikit. hehhehehhe...aku lalu dua tiga kali mereka still ade kat situ.. aku pon ape agy....amik lah gambar guna kamera murah aku nie hehhehhee

nie lah remaja2 yang aku cakap tadi

tengok.. hepykan kat tc lehh gathering


bukan seme orang pergy tc berkumpulan atau beramai2. ade juga yang pergi sorang2 untuk lepas kan ape yang terbuku di fikiran.. jangan risau kuantan nie selamat.. tc pon selamat.... bolehh je kot nak pergi sorang2 utuk kaum wanita yang tengah stress....bagy aku lah.. x tahu lah kalu ade kes2 yang x diingini berlaku kan...macam aku..aku selalu juga melepak kat tc sorang2 time2 sedih n stress hehehhehe...


seorang remaja perempuan yang aku nampak berseorangan semalam. selamat je.. aku x tahu lahh.. mby die datang ngan famly kot.



selain melepak..lepaskan stress ade juga yang menghabiskan masa lapang dieorang untuk menghiburkan hati orang ramai dengan menyanyi, membuat pertunjukkan haiwan dan sebagainye...kekadang berbaloi juga sebab duit still masyok!!!!!

                              
mereka menyanyi n bermain alat music n menyanyi semlam




menarik kan tc macam2 aktiviti dieorang buat... tuh wat aku x jemu2 ke tc....ramai juga antara mereka yang meluangkan masa bermain dengan hobi mereka. semlam aku tengok ramai orang berkumpul bermain dengan kereta mainan masing2...aku pon tanya ahh dieowng bape dieorang beli. agak mahal juga sebnarnye. ada yang mencecah rm 5000 setelah banyak2 mencantik n memperbahatui n memperhebatkan kereta masing2. jadi x hairan lah kalau die sanggop menghabiskan masa smpai puluk 4 n 5 pagy untuk bermain dengn kereta masing2..... ramai juga aku tengok peminat kereta datang semalam

nie kereta mainan minyak yang mereka main semalam
siap ada bengkel lagy dekat situ


selain buat aktivity berkumpulan berseorngan kita boleh juga buat aktivity berkeluarga kat sini.. kat sini pon banyak hotel2, resort, chalet2 ,homestay pon ada kat sini.. jadi memg senang lahh nak buat aktivity kat sini.
ermm so korang kalu datang kuantan mai2 lah pergi ke tc... hehhehhee.... bukan nak promte ke ape ke just tell the true je,.......


    





No comments:

Post a Comment