tolong click untuk bagi saya jutawan

Sunday 12 February 2012

pejalanan menuju ke destinasi

 BUS JENGKA ROSAK WOOOOOOOO....

 dalam keadaan yang tersangat bosan sempat lagy aku menulis blog kikikikkikih... bus jengke rosak.. fon xdee batery.. nasib ade blog!!!! bolehh lahh melepaskan kebosanan....mehh nak cite kisah aku mehh yee

sampai kat terminal kul 6.. bus dahh gerak.. berlari2 aku kejar.. nak nagis dahh takot xleh g kelas eso hehhehe... bus benti aku pon nak naik lerhh... BOOOOMM!!!! bus penuh sampai depan pintu..... tapii ade berita baik lagy.. die cakap nak naik naik lahh tapi duduk kat depan pintu lahh..... aku dengan bangga nye menjawab YEEE SAYA SANGOP PAK!!!!!

dahh naik setengah jam or satu jam ke entah x sure ... dapat lahh tempat duduk hehhehe hepynye rasa..... dahh jalan2 smpai dekat ngn jengka 6 tetibe bus jengka nie rosak lagy...aaRRRRRRRRRRRRRHHHHHHHHHHHHHH.. saket nye hatyt...... benti tengah2 jalan pulak... after 15minit bus pon nak gerak dahh... syukur lahh aku rase

 then after 5 minit bus rosak lagy.. ohhhhh kaly niee lagy dasyat.. toke bus teros cakap.. awak seme boleh turun dulu.. nak sejukkna bus nie. hahhahha terasa sangat2 nak sound jee die niee.. hehhehehe.... saboo je lahh..

 nie pukul 8.47.. bus still macam niee. nasib baik lah ade penumpang kat belakang borak2.. gelak2.. nak nagiss.. luahkan perasaan.. xde lahh aku bosan sangt.. dapt gax dengar kerenah n telatah anak2 jengka.. hehheheheh... sabr yee seme......

dary jam 6.00pm-8.50pm masih disini....akhirnye kul 9.43 pm bus pon tibe.. hepy2:-)

 but sampai je kat sttion bus... tye va.. boleh hantar kat jengke impian x?? die cakap xlehhh..aku jawab "oohh ok time kasih". then aku tnye van lain... seme jawab sama jee......... dalam gemisik haty aku bertandang persoalan ape guna bus kalu bukan untuk bagy kemudahan.. nak duit je keeeww???? nak jimat minyak jee keww????.. xpelahhh ... time aku susahhh xpelah xnak bantu.. aku redho jee.... then aku berdoa ko x dapat nasib yang sama time anak ko dalam kesusahan nanty.. aku betul2 berdoa..... jangn ALLAH membalas ape yang kau lakukan kepada manusia ini.... manusia kerdil yang sedang dihimpik kesusahan....:-)

dah berhenti bertanya... dah berhenti berharap agar ade van yang ingin menyulurkan setitis keringat untuk membantu aku.....dalam kewalahan tetibe satu kumpulan motor datang..... peh2 seme tuh kawan umah aku.. satu rumah datng mai amik aku kot..... gembiranya rase.. tapi kegembiraanni tidaklah setinggi kesyukuran yang aq lemparkan kehadap ilahi.. tanpanya aku kan kesepian....


 sori blog aku kaly nie xdew banyak gambar.. x sermpat nak amik....

No comments:

Post a Comment