tolong click untuk bagi saya jutawan

Tuesday 7 February 2012

AiR MaTa Ini...........

from google

ermmm..... aitu cite sal anak2.. tapii aini nak cite sal luahan hati....... yee dulu kawan2 aku yang kecundang selalu berpesan.. terus dan terus memesan..... katenye...kite jgn terlupa..... jgn juga terlalai jika kite berada di atas.. mimpikanlah bahawa kite akan terjunang dan terus jatuh ke bawah.. dan tempat yang paling bawah... yeee aku dengar.. takot rase.!!!!.. tapi....aku percaya kat diri aku.. aku yakin aku xkan jatuh ke bawah...
then disebabkan terlalu percaya.. terlalu yakin pada diri...... kini siapalah aku...... jika dulu result test aku sellu di ats.. sellu mndapat pujian.. sellu dijadikan rujukan time final.... tapppi kini..........mungkin tanggapan mereka tempat paling sesuai adalah di tong sampah...mungkin juga sebagai hiasan angin2 petang....mungkin juga kapal terbang kanak2... mungkin juga sebagai kertas conteng.....
from google


yee aku selalu dengar senior cakap.. awak jaga2...sem awak nie sem kejatuhan.. tapi aku leka.. dalam fikiran aku..... jika x usaha jatuhlah....tapi aku lupe kuasa ALLAH ni x erbatas.. x juga diketahui.....sedarlah khairul azman!!!.. bangun lah khairul azman........... usaha lah seusaha manapun......kunfayakun tetap kunfayakun.....

yeee aku sedar.. tersangat sedar.. tapii.. aku dahh usaha.... mane balasan aku korbankan tido aku... mana balasan atas paksaan yang aku berikan pada mata ini.... mane hasilnye usaha aku?????.. yee semua tuhh ditangan ALLAH... aku kene redho... wehh azman!!!! belajar lah redho...... susahnye nak pujok haty nie untuk redho....
from google


KINI..... seblah dari kakiku susah di cerun2 slope.... jika ianye active maka aku akan terus menjunam.. ye jika ia pasive aku akan terus juga tertimbus.... jika ia at rest maka aku tidak mampu lagy bermegah.. tidak mampu lagy berada di atas......... ye pasanglah retaining wall!!!!!..azman kukuhkanlah retaing wall anda....dahh xde cara lain lagy.... kini hanya sebalah kaki dan kedua belah tangn mu je mampu untuk kamu kerahkan......SEDAR AZMAN.. SEDAR...... jangn terus bermimpi.... jangn juga berharapan suaramu didengar lagi...... kini kamu orang biasa....... DEKAN kamu yang kamu dapat sudah tidak bermakna.. sudah pon dimakn anai2.. sudahpon lanyai disambar banjir kilat....

eh ehhh.... aku teringat aku orang muslim.. aku ada kuasa yang hanya ada pada orang muslim..DOA!!! DOA DOA!!!...... satu lagi kuasa yang aku ada.. yang hebat kuasanye tidak terbatas oleh mane2 senapang.. oleh mane2 bom atom.. tidak juga dapat diurai bond oleh tindakan kimia... tidak dapat juga diadaptasi...... hanya satu!!! ia dapat didengar oleh ilahi.... ye azman yee. doalah..... usaha dah berusaha.. tawakal dah bertawakal.. sooo mane doa kamu!!!!...jadii berdoalah.. hentikanlah air mate mu...ia penyebab soil kamu lembut.. ia penyumbang kepada active slope kamu........

ermmm kalu ade budak ec bace nanti.. usaha yeexx.. jangan sesekali menyesal macam aku.. jagn terpangpang di block kamu atas luahan kesedihanmu... jangan lalai macam aku.. jaga air matamu.. jangan biar ia mengalir atas kegagalanmu....

ermm.. soe.. x tahu nak letax pic ape,,, x tahu nak letax video ape.. hanya letak coretan kata.. hanya ade sedikit pedoman untuk para penbaca.......
from google

No comments:

Post a Comment