tolong click untuk bagi saya jutawan

Monday 13 February 2012

KALAU HATI DAH MALAS


 hahhahha.. gelak dulu baru lehh bermadah hehhehee.. ermmm.. pukul 5 lebih petang tadi.. aku dengar umah aku macam tongkang pecah.. gedegang gedegong berbunyi.. aku pon skodeng ahhh.... dalam hati ape lahh matmat nie seme buat. nak tau ape die orng tengah buat.....TENGAH BASUH PERIUK NASI YANG DAH BERBAU lah hahhaha.....

sabo je lah gelagaknye.. siap bertopeng2 segala macam lagy.. macam power man pon ade jugak dahh gayanye..lallalala..... nie lahh akibat pentingkan sangt test sampai rumah dah terabai..... dahh lapor.. dah xde duit... baru lahhh nak masok dapor mengemas hahhahhaa....

naseb baik lah ade amirul yang tolong besihkan sampah.. buang sampah.. lab lantai... aku hampehh malas...... penat kot.. ade masa baik aku tenangkan jiwe..

 sian lak tengok kat dia.. dahh lah tengah demam... tapi sebb ade kawan yang mals macam aku niee terpakse lahh memgagahkan diri mengelap n mencuci rumah yang "tersegang indah niee". jab yee aku nak cari pic die tengah kesengsaraan demam....

amirul kelaparan









sian dia tenagh demam

dalam gelak2 korang baca nie kan mesty korang terfikir ape yang orang lain tengah buat kan..... marti kite terjah dieowg tengah buat ape... 
baju hijau tuh kamarul. yang tengah tuh aku. then yang tepi tuh faizul
nie hakim. tengah nak melarikan diri ke nak mencari makann ke entahlah



nie azizi dalam posisi nak ekot hakim hahhahah

No comments:

Post a Comment