tolong click untuk bagi saya jutawan

Tuesday 14 February 2012

TEST ECW201 LAB


14 feb 2012 8-10malm aku ade test.... tapiii cam dahh mals dahh nak stdy.... mungkin dah pasrah.. or mungkin sebb dahh terlalu banyak amik test kot.....tanya lec bentuk soalan seme x bagtau... lastly aku pon menghafalah objctve, n so on.. hahhahha.. tapi hafal pon lebih kurang jee....tengok kawan2 aku sibuk stdy... korang tau aku buat ape....??? nak taau???

minum segelas air pon dah cukup.. janji dapat updte blog hehhe
nie lah kije aku update blog kat cafe.
ni kawan rumah aku.. rajin diaorang stdy




aku dah siap2 nak pergi test kul 7.30pm.. awal kan.. dah tunggu atas sejadah dah nak solat then zzzuuuuuuupppp pecot gi ke tempat test...... sampai2 kat test upenye kursi dahh penuh. hahhahahah.. aku ingat aku dah rajin.. rupenye kawan2 seperjuanagn aku lagy rajin
tempat aku test semalam


aku tengah2 jawab test jee.. aku tengok sorang2 kawan aku dahh kuar dary dewan.. ape lagy monolog lahh dalam haty sesorang "wauu hebatnye mereka"...... finally aku pon dahh siap.. dahh siap belek2.. dahh rase ok.. then aku hantar ahh paper...aku kuar dary dewan then aku jumpe kawan aku kat bawah... terkejot then....nak tau ape dieowng buat...
niiee dia.. melepak kat tangga tengah tunggu aku siap
ape lagy.. aku pon join ahh sekaly bergambar seket!!!

tengok.. unite rumah kiteorang, mkn nasi pon same

after seme dahh siap.. kiteorang pon p lahh melepak kat kedai mamak.... laporr kot!!!.... agypon nak helangkan stress "STDY". hahhhhhaaa.... melepak lah jawabnyee......


                                          
                                          



tengok.. unite rumah kiteorang, mkn nasi pon same


No comments:

Post a Comment