tolong click untuk bagi saya jutawan

Monday 7 January 2013

oh hati jangan bergini lagi......

hati adalah satu perkara yang aku kira cukup susah untuk aku terjemahkan dan aku kawal.penyerangannya ibarat ditelusuk dari segala posisi. aku pon x tahu nak bendung macam mana. tahu ianya salah dan aku promiss to try my best untuk jauh dan terus jauh.

amaani..... aku kira satu nama yang cukup untuk membuatkan hati ini bergitu sedih..bagiku mungkin ia cukup sempurna. mungkin juga aku telah nobatkan ia sebagai calon isteriku. mungkin kertelaluan dalam memikirkan perasaan ini adalah kerana perwatakan dia yang cukup mengagumkan aku. seorang wanita yang bertudung labuh.seorang yang cukup tinggi ilmu agamanya. seorang yang menutup mukanya dengan furdah. aku kira aku cukup beruntung kerana aku dapat melihat wajahnya kerana di universiti diharamkan memakai furdah. ibunya berdarah seratus peratus cina digabungkan pula dengan ayahnya berbangsa arab membuatkan dia bergitu tersangat cantik.

aku pun x tahu macam mana aku terfikir untuk merapatinya. mungkin kerana dia cina. mungkin lah kot.... tapi aku memang suka dengan teguhnya semangatnya. hari hari di libry untuk study. patutpun dia mendapat pelajar terbaik spm tahun lalu..

 aku rasa pasti semua punya soalan ini.. " bagaimana aku mendekatinya??" bukan???. aku juga tidak mampu menjawab. mungkin kerana jawatan presiden yang disandang ini. aku memang dikenali dengan "MAMAT KEBAJIKAN".mungkin kerana semua ativiti kebajikan dekat u ni aku join. aku cuma mendekatinya untuk invite dia join aku punya event je.mungkin juga sebab dia x pernah nak tegur aku. TERGUGAT DAN TERCABAR LAH KOT!!!!....so i just come and give my number.macam biasa lah aku , aku akan try what ever pun sampai aku dapat apa yang aku mahu. xsangka pula pula malam tuh die mcg just say " thanks". ok..then borak borak macam biasalah2 lah. dah pukul 12 mlm tuh baru aku sedar yang aku ada kerja nak kene buat. dengan exam lagi. jadi aku suruh dia tido and tolong kejut aku kul 4 pagi. aku cakap lah. " tolong kejut saya esok. kalau saya bangun saya akan belanja awak makan". mungkin nak jadi rezeki aku aku tersedar esok pagi tuh...sebabkan itu, aku ajaklah dia keluar makan. jawapannya tentulah XNAK!!!!!. hahahha... aku pun bagi lah coklat then satu nota kenangan.

sejak dari hari itu. aku bergitu rapat .tambah pula mak aku sangat suka dekat dia. aku mengatur langkah dengan lebih drastik dan akhirnya " I GOT:"!!!!!....

dia selalu cakap dekat aku yang " dosa akan hubungan ini".. kami menukar langkah dengan hanya berhubung untuk hal hal agama sahaja. aku x kisahpun dengan itu. kerana dia hari hari call mak aku.hehehhehe....

then 9.11.2012 result final untuk 1st sem dia keluar. then result dia tidaklah sebagus spm. itu membuatkan dengan tiba tiba kami terus terputus dari sebarang perhubungan. tanpa sebarang call dan mcg atau sebarang perhubungan. SAKIT KAN RASA!!!!. NAK MAKI JE DIA DALAM HATI NI!!!

but im just preteen macam xde apa apa berlaku pun. just think that aku patut bagi dia masa dan ruang... walaupun pada hakikatnya aku tak pernah kacau dia study. x pernah mcg atau call dia pun. tapi mungkin aku dijadikan tempat melontarkan kegagalan dia. takpelah aku terima jeerr.....:-(

hampir 44 hari then aku putuskan untuk lupakan dia.SUSAH WOOOOO NAK BUAT HAL NI...

 bermulalah satu azam baru bahawa aku xkan ada perasaan dengan mana mana perempuan lagi dah.. tuh azam aku!!!!!. aku nak belajar nak kerja .. dah hidup senang baru nak fikir masalah dunia nie... ahhahahhaha..

aku mulakan sem akhir dengan penuh langkah gembira... tapi kenapa tiba tiba perasaan ini muncul kembali.???? tolonglah. aku mahu berkawan sahaja. SUDAH CUKUP SUDAH.... jangan merasuk lagi....

 mungkin kerana ini lumrah manusia. lelaki pasti bertemankan wanita... tapi ini bukan masanya. aku mahu menjelajah dunia dulu...x sabar nak habiskan sem akhir dan join "BEGPAKING" pergi oversea.

ada tips x kawan kawan.... jom share... macam mana nak holdkan hati ini.penatlah dengan kelukaan hati ini. cukup cukup lah..kekadang rasa macam mengarut pun ada juga nak bercinta zaman zaman muda ni.. hurmmmm

No comments:

Post a Comment